kramp och stress

Just nu krampar min mage rejält, jag är verkligen helt sönderstressad just nu. I födelsedagspresent fick jag ett sol och sim kort av Jonas familj, värt över 300 kr. Kortet gäller bara i tre månader, och jag var helt säker på vart kortet låg. Behöver börja använda det nu, annars hinner jag inte använda alla gångerna, Så nu när jag skulle plocka fram det, så visar det sig att det inte ligger där! Jag har letat som en idiot i en timme nu, sprungit runt som en galning utan att sitta stilla en sekund men jag hittar det inte! Och vad i helvete ska jag säga till dom då?

"Jo ursäkta , jag fick ett badkort av er, men jag har råkat tappa bort det. Är det lungt?"

Jag börjar tvivla på att jag ens tog hem det, utan tror att jag lät det ligga kvar hos J. Men han påstår att det inte är där. Så nu sitter jag här, och vet inte vad jag ska säga eller göra. Om jag ska sluta leta, eller fortsätta. Om jag ska berätta för dom att kortet är borta eller köpa ett nytt och låtsas som att inget hänt?


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0