Kväll

Idag är jag stolt över mig själv, sålde personligt rekord idag! 20 stycken blev det på fyra timmar, alltså i snitt 5. Men jag sålde 6 st första och andra timmen, och 4 st tredje och sista timmen =) Är nöjd iallafall, räknade ut att jag tjänat 100 kr mer än om jag varit fast anställd. Lite konstigt, men så ere. Jag tror iallafall jag får en fast anställning, det får jag reda på på måndag. Har sålt så pass bra så tror inte det ska vara några problem =)

Imorgon ska jag övningsköra, äntligen! Som jag har väntat. Min bror hämtar min efter grekiskan. Jag har precis ätit lite ris med tomat och bönor, och köpt biljetter till J nästa helg.

Nu ska jag vara lite effektiv och sätta mig och läsa matte, första provet är ju faktiskt imorgon.


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0