Länge sen jag skrev

Nu är det ett tag sen jag skrev. I sömdags hade vi trevligt, ändå tills kvällen kom av olika anledningar. I går rev jag och J tapeter i två rum hos honom, och var och kollade ut tapeter och möbler till hans nya rum!=) Vi kommer få det jättefint och mysigt där när det väl blir klart.

Idag har vi åkt hem hit, trötta. Vi sov inte så bra inatt eftersom det fanns INGENTING i hans rum, mer än hans säng. Ganska kusligt, ekade. På bussen såg vi på Gossip Girl och Simpsons. Efter det var vi på stan, och jag hittade en jacka som jag ska köpa. Efter det jobbade jag och nu ska jag snart lägga mig eftersom jag jobbar imorgon 9-15. Imorgon kväll kommer Sofia och Jonathan hit ^^

Nu ska jag vara lite med J som lyckats slita sig ifrån ett spel som inte funkade hemma hos honom, men som
funkade här.
Det här är jackan.
image626


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0