Övningkörning

Imorse var jag hos tandläkaren. Det gick bra ibörjan, men sen gick det sämre, haha. Jag är livrädd för att borra efter att dom borrade utan bedövning på mig. Och så trodde dom att jag hade ett hål idag. Och jag blev fett rädd. Men det visade sig att jag bara är ett "mysterium." Ingen spricka , inget hål men det syns något på bilden. Konstigt.

Efter det gick jag och jobbade ett tag, för första gången på en vecka. Kändes sådär, min näsa blev konstig av luften och min hanls skärde sig några gånger. Imorgon ska jag iallafall till skolan, och sen jobba på kvällen eftersom jag har en del tid att ta igen eftersom jag varit sjuk.

Efter jobbet körde jag bil, riktigt kul! För varje grej som man själv ser som större och större, blir man stoltare över sig själv om man klarar det , haha.

Nu är Alex och Niklas här och har varit det hela kvällen, vi har umgåtts och fikat och så. Förresten så ligger Js moster på BB och ska föda snart, spännande!

Till anonym: Med tanke på att jag aldrig har tid att vara hemma och bara ta det lungt och titta på tv annars, så är det kanske inte så konstigt om jag tittar mycket på tv när jag väl är hemma? Dessutom känner jag ingen som INTE sitter vid tv:n och ser på tv eller film när dom är sjuka. Men du är nog ett undantag, stackars dig. Kanske inte har råd med tvlicensen? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med anonym, även när du inte är sjuk och är med din pojkvän så kollar du på tv/film. Alla har vi då olika fritidsintressen.

2008-03-03 @ 16:26:02


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0