Shoppat

Jaa idag har varit en lugn dag, ända tills mamma ringde mig och tyckte att jag behövde komma ut lite! Lättare sagt än gjort, men jag krängde på mig lite kläder och sminkade mig och drog till bussen. På stan hittade jag en datorväska (behövligt), två toppar på H&M, ett diadem, och ett par solglasögon. Vi köpte också lite tabletter och nässpray och sånt på Apoteket, kanske huvusyftet med att vi åkte. 

Solglasögonen ska jag dock lämna tillbaka imorgon, dom var inte lika snygga när jag kom hem, haha. 
Imorgon har jag också tandläkartid på morgonen, och efter det blir det eventuellt jobb så länge som jag känner att jag orkar. Sen övningsköra :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen lägga mig och titta på Bee movie med mami, hann aldrig se den på dagen.


Kommentarer
Postat av: jonas

fin blogg mimi:D

2008-02-27 @ 20:30:14
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0