Sweeney Todd

Idag har jag jobbat, sista dagen för lovet. Var skönt iallafall, även om det går sådär just nu. Det är ingen som säljer snittet just nu, så jag behöver inte känna mig utpekad iallafall.

Efter skolan mötte älskling mig och köpte biljetter, vi ska på bio ikväll :) Sweeney Todd ska vi se, ska bli roligt! Alex är här idag, sötnöten fasters. Igår när jag och J busade, kom Alex när jag "ropade på hjälp". Då sprang och han skrek:
Fammo, fammo! Kom, skynda! Jonas tar Alexs Fia Faster!! Kom!
Haha sötnos.

Ska lägga in bilder från kameran nu innan vi åker tänkte jag. Kommer antagligen upp ikväll eller imorgon :)


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0