Tidigare jobb

Idag hade jag en lektionen, samhälle. Jag o Frida gjorde klart det allra sista på Japan arbetet, Fiffi sötnos var sjuk. Men det är klart nu iaf, vi har lämnat in det och så. Hann till och med göra en powerpoint presentation till den muntliga delen ;)
Jag snackade med min mattelärare och fick skippa den för att plugga hemma nu ikväll, eftersom jag annars skulle väntat 3 timmar på att få börja jobba. Nu kunde jag börja klockan 13 istället, och jobba till 17. Kom hem nyss, har precis värmt lite mat som jag sitter och äter :)

Resten av kvällen kommer nog bestå av några avsnitt av gossip girl på datan, sen lite tv kanske och såklart matteplugg. Ekvationer och statistik, here I come.

image613

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0