TV

Sitter här i sängen och tittar på CSI, men är jättetrött så tror jag ska försöka sova snart istället.

Idag efter läkaren så gick jag ända till skolan, det tog drygt 1 timme och 15 minuter. Otroligt skönt måste jag säga, vädret var så fint. Men tyvärr förvärrades mina skavsår från igår. Får alltid så onda skavsår av nya skor, och nu fick jag det av dom mjuka vårskorna också. Så jag har fått tejpa på bomullsrondeller hela dagen för att kunna gå.
 
Stannade på posten också, och det behövs inte målsmans godkännande för att skaffa leg eftersom han har passet. Känns skönt, eftersom det hade varit svårt att få båda hans föräldrar att ta sig tid till att följa med samtidigt. Nu kan vi sköta det själva på lovet istället.

Idag på jobbet gick det inte så bra, är jättemissnöjd med mig själv. Sålde 3 i snitt tror jag. Och det var min näst sista provanställningdag! Det som kändes mest var att jag verkade bara hamna hos otrevliga personer, som bara skällde ut en. Såna personer gör mig tokig, lyssna på vad jag säger ordentligt ifrån början istället! Jaja, jag hoppas det går bättre imorgon då jag får reda på om jag blir fast anställd. Jag var säker förrut, men efter idag ligger mitt självförtroende på lägsta nivån.

Jag ska fixa till min design när jag orkar, just nu ligger min profil och det längst ner. Någon som vet hur man fixar det?

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0