TV

Jag har precis duschat, ocn nu ska jag ta matteboken i knät och sätta mig under mitt otroligt mysiga täcke och plugga.
Har nog inte skrivit det, att mamma har köpt ett täcke till mig o J, ett täcke som är till för dubbelsängar, alltså 180 cm. Haha, så man kan ju lungt säga att jag/vi har mer än nog med täcke i min 120 säng. Mysigt är det iallafall.

Resten av kvällen har jag bestämt vad det blir på tv. Kanal 5 regerar hela kvällen. Först ut är outsiders, sen CSI New York och sist en dokumentär "Sexturisterna". Lärorik kväll? Det återstår att se.

image614

Såhär kan jag tänka mig att sovrummet i min o Js lägenhet kommer se ut ? Gillar färgerna starkt.

image615

Kommentarer
Postat av: isabelle

du borde göra det dom är grymt bra! :)

2008-02-04 @ 22:56:05
URL: http://isabelleeeee.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0