Digitalkameran

Nu ligger batteriet till min nya digitalkamera på laddning. Åhh jag längtar så tills jag får börja leka med inställningarna och fota massa! :D Efter skolan så hämtade pappa mig och då åkte vi och köpte ett minneskort på 1 gb och en kamera väska. Den jag hade var för stor, så det fick bli en ny.

Snart ska vi åka och hämta mamma, och åka och handla på maxi. Imorgon fyller jag år.

Dagens roligaste var när Frida ropade på vår mentor Göran och snubblar på ett dörrstopp samtidigt så det blev Gööööraaaaaan ! Haha, sötnos. Du föll visst för honom. Jag kommer garva i evigheter åt det där! Hoppas du inte slog i golvet för hårt bara =)

Min data har börjat sega ner sig, så jag ska rensa den lite nu. Skriver senare igen =) Puss.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad kul med ny kamera, skulle jag också behöva

2008-01-09 @ 15:03:04
URL: http://hannaekelund.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0