Foton

Okej, jag tror jag är beroende av min kamera. Herregud, jag fotar typ allting jag kan. Jaja, det ger sig väl om ett tag.

Idag var en ganska lugn dag i skolan. Hade naturkunskap, sen håltimme i två timmar sen matte o idrott. Efter idrotten kören, första gången. Det va roligt, mindre folk än jag trodde ^^
Imorgon ska jag träffa mamma på stan efter skolan, och köpa strumpbyxor. Har bara ett par nu, eftersom dom andra gått sönder. Det är 10% clubrabatt på H&M, så man kanske hittar något mer =)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, blir några bilder istället ^^


image573
image574

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0