Fotoskrivare

Jag har skrivit ut massa kort hela dagen, första bilden blev jättedålig och då gav jag upp. Men sen kollade jag lite på inställningar, och då var inställningarna på vanligt papper istället för fotopapper. Och vips så blev korten jättebra! Det syns inte att dom är utskriva hemma, riktigt bra kvalite. Jag är supernöjd =)
Nu är jag riktigt trött, antagligen för att jag inte gör något speciellt men ska snart titta på en film tror jag och pausa utskrivningen lite =)


Några av alla korten. Vissa är tagna med mobilen, och ändå blev dom jättefina på utskriften :)

image589

Kommentarer
Postat av: Elin

Söta :)

2008-01-19 @ 17:34:04
URL: http://littlepicsofme.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0