Hemma

Nu är jag hemma, och nyduschad. Jätteskönt att duscha, varmvattnet är ju obegränsat hos mig, men hos J är det tank. Så det är skönt att kunna stå så länge som man själv vill ^^
Snart ska jag fika kvällsfika med mamma och pappa, så jag ska börja packa upp och sånt snart. Känns inte som att skolan ska börja imorgon..Jullovet började väl nyss? :O Jaja, bara att gilla läget även om jag måste erkänna att det känns lite tungt.

Jag längtar så tills J får ett större rum , men framför allt en större säng ! Vi har sovit i en liten 90 säng hela vårat förhållande, och min rygg klarar verkligen inte av det. Så jag hoppas verkligen att han får en ny nu, även fast hans föräldrar sagt det i över ett år.

Imorgon ska jag till Niklas på Domkyrkans ungdomsmusiker, och öva lite , så får jag väl se om jag kommer med. Hoppas det, sjunga är underbart.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Ha en bra kväll =)

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0