Kurvig?

Såg just en dokumentär om en "kurvig" (enligt dom) tjej som bantade ner sig till size zero. Från en 36:a till en 32:a på en månad. Hon mådde inte särskilt bra, kan jag säga. Jaja, hennes val.Tycker iallafall inte att hon är kurvig, kurvig då har man mycket mer rumpa och  bröst enligt mig.

Före                                                                     Efter
image571


Nu ska jag iallafall se på Girls of the playboy mansion, gillar det programmet. Fast har inte sett det på jättelänge. Jag ska iallfall gå i skolan imorgon, så jag har packat ner gympakläder nu. Har sovmorgon, så jag börjar 9,40.

Sleep tight!

image572

Kommentarer
Postat av: evelina

jag såg också det programmet om hon som bantade. Läskigt att folk vill se ut sådär frivilligt :S

2008-01-18 @ 15:49:21
URL: http://eveelinaa91.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0