Min 17årsdag

Jahapp. Nu är jag 17 år då. Inte för att det känns något speciellt alls, känns bara som en vanlig dag. Men alltid roligt för det ^^

Jag kunde inte sova igår kväll eller, så jag somnade inte försen vid halv 1. Riktigt jobbigt, och så har jag haft kramper i magen fram och tillbaka idag och mått illa.. Vet inte vad det är, kanske äter för dåligt. Jag hoppas iallafall att det går över.
Om en timme kommer Sofia, och det är väl det som händer. Mamma har städat hela dagen, gulligt gjort =) Niklas och Alex kommer också sen, tror jag. Mami har också gjort min favorit mat, kyckling med ris och en speciell sås! Mumsigt värre, hoppas bara att jag inte får kramper igen.

Här är lite kort som jag har tagit när jag lekt med min nya kamera ^^
image538

image537

image539

image540

Anledningen till att jag märkt dom , är för att jag tog lite deppiga bilder under en period i sjuan, som jag lag ut någonstans och någon tog dom såklart så dom finns överallt. Lite störande tycker jag, då det är JAG som tagit dom.
Det är den här och några till  liknande som någon spred ut. Så nu vet ni det om ni ser den någonstans.


image542

Kommentarer
Postat av: S A R A

men grattis ! =D

2008-01-12 @ 20:06:37
URL: http://zaaurahs.webblogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0