Snö

Igår på kvällen kollade jag och J på Sahara, men efter ett tag så började vi titta på Supernatural istället. Den serien älskar jag verkligen, synd bara att den inte går i Sverige ännu. Efter det gjorde vi väl inte så mycket , vi lag oss ganska tidigt för att vara oss i alla fall, runt halv 2.

Idag så ska vi åka upp på stan med Jonas lillebror, och vet ni? Det är snö här! Mycket snö! Så ska det vara, orkar inte med massa slask och halvtäckta marker. Mysigt.

Som ni vet så är ju min kamera trasig, så det blir inte så mycket bilder eftersom min mobilkamera inte är så bra. Men någon gång kommer det säkert =)


image505


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0