Söndag kväll

Igår var ju som sagt min bror och brorson här, jag fick ett presentkort på Gina Tricot =) Perfekt ställe att shoppa söta kläder på. På dagen var jag och J på stan, och köpte tårta och kött till kvällen. Han köpte också ett spel, men det funkade inte att installera så jag ska lämna tillbaka det.
På kvällen gjorde jag lite skolarbete med Jonas laptop, samtidigt som han och mamma tittade på filmen Analysera mera.

Idag gjorde vi ingenting, bara var hemma. Sedan åkte J hem, och jag och mamma gick och handlade. Köpte två jättefina blommor till vardagsrummet också.

I fredags var jag och J på bio, vi såg Alien VS predator 2. Den va faktiskt bättre än jag trodde den skulle vara, mysigt var det ialla fall =).
Just det, Sofias tröja är köpt hos en gatuförsäljare här i Uppsala ;)


Lite bilder =)

image550
image551
image552
image553
image554
image555

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0