sovit ut

Inatt har jag sovit ut känns det som, sov nio timmar. Sitter här med mitt eviga te, och ska snart åka till läkaren där jag har tid efter tio. Efter det ska jag väl till skolan, och sen till jobbet på den lilla utbildningen. Vet ju inte alls om jag får börja jobba efteråt, eller om det bara är utbildningen. Men det lär jag ju märka :)

Jag gjorde en jättefin video om mig och Jonas men den verkar inte gå att lägga ut på youtube. :/ Någon som vet hur man kan göra då? Vill gärna lägga in den i ett inlägg här..

Nej, nu ska jag sminka mig klart och klä på mig :) Ha en bra dag, everyone.

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0