Stan och Bio

Idag har vi varit på stan, jag fick födelsedagspresent av J. Tack älskling! Fick en riktigt snygg väska, större väska. Sen en nalle också :) Köpte en liten grej till mamma också, på marknaden. Sen så åt vi på Burger king. Hade det allmänt mysigt bara.

Igår var jag riktigt trött, för det första så blev det inte som vi hade tänkt, så jag blev besviken och somnade vid 9. Helt otroligt, så jag sov till 9 idag. Jätteskönt.

Vi ska the Darjeling Limited ikväll på bio, eftersom ingen av dom filmerna jag ville se går tyvärr. Nu ska jag göra mig klar och äta lite.

Bilder kommer efter helgen.

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0