Trött

Okej , det är ganska jobbigt att jobba och gå i skolan samtidigt. (Ändå min andra dag bara.) Men det gick bra idag, sålde 12 paket, och det är bra för en som jobbar sin 2a dag. En annan tjej jobbade sin 10e dag, och hon hade sålt 2 stycken. Så jag hoppas mitt flyt fortsätter :) Ringde däremot till folk som hade dött , och en stackare som var amputerad. Lite pinsamt när man säljer sockor.

Jag är jättetrött, men kan inte lägga mig än. Kom hem för mindre än en timme sen, men har hunnit packa, duscha och fika. Så snart ska jag sätta mig med historieboken och sammafatta inför provet, sen skriva ut det så jag har något när jag åker till älskling imorgon.

Vi skulle ju på bio på lördag, men ingen av filmerna vi vill se går hos honom (Skumt!). Så jag vet inte vad vi hittar på då, om vi ser film hemma istället :)

Nej, finns inte så mycket att skriva , hoppas ni får en trevlig kväll ! :D


Snälla illamående, försvinn imorgon när jag ska åka buss långt.

Kommentarer
Postat av: Sooz

Haha nej "suprise, suprise"

2008-01-24 @ 21:29:10
URL: http://Sooz.webblogg.se
Postat av: sanna

Förstår att det är jobbig to plugga samtidigt som man jobbar

2008-01-24 @ 21:50:38
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0