Skriva igen?

Funderar på att börja skriva här igen, haha. Vet inte riktigt men saknar det ibland. Jaja, jag gör ett försök^^


Igår var det filmkväll här hos J :) Det var mys, såg några filmer och sånt med hans polare. Det blev inte så jättesent, men så är det ibland. Jag och J var iallafall uppe sent som vanligt, låg och pratade. Vad annars kan man göra åt det?

Idag vaknade vi seeent, vid halv 1. Tanken är ju att vi ska vända tillbaka dygnet lite, och inte sova så länge. Dock går det inte så bra , haha. Vi drog iväg till stan på eftermiddagen , och har varit där tills nu. Gick och fikade, shoppade lite. Sånt där vardagligt :) Jag fick tag i en del presenter till Alex 4årsdag. Tänk att fasters älskling blivit 4år. Jisses. Blev en såpbubblemaskin (heter det så?) , militärlastbil och ett handtag som brummar när man vrider på det , till cykeln. Köpte också två jättesöta tshirtar på H&M på rean.
Det blir alltid så att man går och småhandlar ändå, även om jag säger nu att det räcker med dom grejerna, haha. Jonas köpte en jättesnygg munkjacka, sexi.

Imorgon blir det en tidig morgon, jag och J har en tid att passa halv 11. Så det blir väl upp vid halv 9 så man har lite tid på sig.

Nu ska jag umgås med min man. Bilder finns på min bilddagbok. Det går inte att ladda upp bilder.

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0