En sten lyfts från axlarna

Ja det man ju säga. Har bestämt mig nu, och jag ska säga upp mig. Omständigheterna kring det är flera stycken men mest EN, men slutsatsen är iallafall att jag inte trivs ett dugg! Så jag har velat fram och tillbaka länge, i flera dagar. Kanske därför jag sovit så dåligt. Men jag har bestämt mig nu, sjukanmälde mig idag och ska gå dit imorgon och säga upp mig. Mer detaljer går jag inte in på.

Provet idag gick åt skogen, haha. Men det tyckte nästan alla, för det var verkligen INTE på det hon hade gett oss på papperet med vad hon skrivit att vi skulle kunna. Jaja, jag hoppas på det bästa iallafall även om det lutar åt dåååligt.
Efter skolan var jag på stan med Alex, mamma och Niklas och vi åt även middag där. Vi hade iallafall mysigt, och dom båda stöttade mig i att jag slutar pga dom omständigheterna jag gör. Tack så mycket, det betyder.

Nu ska jag packa lite, eftersom jag åker till J imorgon. Det är skönt, för du får mig att må bra, och får mig på andra tankar.<3


177163-653

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad mysigt med förlovning, vi planderar samma sak :) får bara se hur det blir! Så avundsjuk på er två :)

2008-03-06 @ 22:05:39
URL: http://jlundqvist.blogg.se
Postat av: Josefine

Ja, jag får också den frågan eftersom jag har en ring på "fel finger" nejmen jag har en ring på vänster ringfinger för min mormors gamla ring går helt enkelt inte på nått annat finger :)

2008-03-06 @ 22:30:36
URL: http://jlundqvist.blogg.se
Postat av: Josefine

Ja, det är läskigt hur vuxen man kan känna sig ibland, haha!

2008-03-06 @ 22:55:50
URL: http://jlundqvist.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0