Heltokig dag!

Idag har varit en heltokig dag, stressad, haha. Imorse fick jag en NY TID till läkaren eftersom jag inte hann den jag hade igår, för att dom va 30 min sena. Så fick gå dit imorse, sen innan jag åkte tillbaka till skolan var vi och handlade på Ica Maxi och köpte och en router på Siba.
Sedan tillbaka till skolan, ha en lektion, vidare till akuttandläkartiden,
 iväg till ishallen för att åka skridskor, hem igen,
 fixade trådlösa bredbandet som sedan slutade fungera,
 iväg på förhandsvisningen av Once med mamma, hem,
duscha och nu sitter jag här, haha.

Usch, inte igen. Nu ska jag skriva lite på miljöbeskrivningen till svenskan så jag slipper det i helgen, och imorgon på håltimmen ska jag göra notisen så jag bara har historiauppsatsen i helgen :)

Blev ett konstigt inlägg, haha. Nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan skriva lite. Blir sent ikväll.

Puss o godnatt!


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0