Mysig

Idag var vi på stan, jättemysigt. Vi tittade runt lite, Jonas köpte en film. Bröderna Grimm, riktigt bra film! Sedan fick jag en serie av mamma, en serie som tydligen gått på Stv. Poliser heter den. " Poliser är en realistisk, osminkad skildring av arbetet vid en polisstation." Verkar jättebra! Hela 8 timmar också, haha. Sedan åt vi på stan, och jag köpte ett speciellt te som heter kvällsro. Ska vara jättebra att dricka på kvällen.

Nu är vi hemma, och jag har bakat för första gången på jättelänge! Blev en apelsin sockerkaka. =) Vi ska fika senare, och se på Wallander. Imorgon måste jag till skolan medans älskling får vara hemma och sova :P






177163-658


Kommentarer
Postat av: blondie

heath ledger !!

2008-03-16 @ 20:15:06
Postat av: Fanny

Heath i mitt hjärta

2008-03-16 @ 21:59:49


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0