natt?

Nej, nu känns det faktiskt som att det är dags för mig att stänga ihop datorn och sova. Är jättetrött eftersom jag sov dåligt igår natt, så inatt tänkte jag sova bättre. Morgonen börjar ju med prov, kanske inte världens bästa början. Men jag hoppas på det bästa.

Förresten, så ska jag och J börja använda tandtråd, haha. Båda har tandsten, så därför ska vi börja flossa (heter det så?) när vi är tillsammans på kvällarna när vi ändå bortstat tänderna tillsammans. Provade plackers idag, och det ska införskaffas i helgen;) Betydligt lättare än vanlig tandtråd.

Nej, nu kurrar kissen så gott. Och hon jamar så sött när jag går för att borsta tänderna, och tittar så gulligt på mig när jag säger att hon kan lägga sig igen när jag kommit tillbaka. Haha charmtroll.

image651

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0