Råplugg

Jag är ganska stolt, har sen i fredags gjort klart :
En engelska bok som var helt opåbörjad (nytt ord?), och gjort klart uppgifterna till den. Den ska inte in försen om två veckor.
Skrivit klart historiauppsatsen till onsdag.
Skirivt notisen till svenskan som skulle in idag, som jag lämnade i fredags.
Skrivit klart miljöbeskrivningen i svenska, som ska in på torsdag
.

Japp, är nöjd. Efter skolan träffade jag J, vi gick och fikade. Jag köpte fransk manikyr, och basnagellack. Sedan åkte vi hem, och gjorde mat. Nu har jag pluggat klart och ska fika äppelpaj och se CSI senare.

Puss

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0