Uppdatering

Jag har varit dålig på att skriva, jag vet. Har bara inte haft lust helt enkelt, men här kommer lite info från dagarna som gått =)

Fredags: Jag och J åkte hem hit till honom, och vi hann knappt vara hemma innan vi fick klä upp oss och åka igen. Vi firade Js morfar, så hela hans släkt var ute och åt middag. Det blev Hellas, mina rötter ;) haha. På kvällen hann vi inte göra så mycket, vi tog det bara lungt och jag somnade tidigt.

Lördag:
Sov 11 timmar, grymt skönt! Sedan samma visa igen, gör sig i ordning och åka iväg för att fira påskafton hos Js mormor med hela hans släkt. Det var ganska tråkigt faktiskt, haha. Fanns inte så mycket att göra. När vi kom hem tittade vi på film och några avsnitt av Poliser, den är riktigt bra.

Idag skulle det varit fika här, men det verkar inte som att det blir något för att Js pappa börjar bli sjuk. Däremot ska vi åka och byta persienner som hans mamma och pappa köpt till vårt rum, men dom var för små, det märkte jag och J när vi skulle sätta upp dom igår kväll. Så det är väl vad som händer idag, antar jag.

bloggen är konstig, går inte att ladda upp bilder. Kolla min bilddagbok efter bilder ^^



Tydligen gick det inte där eller.


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0