Datorkunskap

Sitter här och har datorkunskap, jippi. Jag är redan klar så jag är i stort sett här i onödan. Trött som fasiken var jag imorse, blev inte bättre av att jag lag mig tidigt igår! Räknade ut att det är typ 15 skoldagar kvar, 15 tidiga mornar till. Det klarar man nog.

Imorse satt det en rosa lapp med jättesöta handritade blommor på mitt skåp, så stog det:
Grattis på namnsdagen Soff, önskar älsklingarna
Det är klart man blir på bra humör när man möts av en sån söt lapp såhär på morgonkvisten :) ! Tack <33 :)
 


 

Kommentarer
Postat av: Fiffi

hihih allt för dig gumms :) du hade ju dubbelnamsdag tillochmed :)

2008-05-15 @ 14:59:33


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0