Muskelknutar

När jag och J vaknade imorse så började han med att massera mig. Jag har nämligen så otroligt ont i min kropp!Förstår inte varför, helt sjukt. Dessutom masserade han upp en muskelknut på mig, vid skulderbladet. Smärta säger jag bara, ren smärta.

Idag ska vi åka till stan i det tråkiga regnväder. Vad hände med solen och 25+ grader? Jaja, vi får åka idag iallafall eftersom jag ska ta blodprov i armen och jag vill inte göra det ensam så lilla J får följa med :) Min älskling.

Imorgon ska vi till knivsta ( hör och häpna) på nån stor marknad där med min älsklings Frida :) Sedan ska vi även äta middag på en grekisk restaurang där, mys!
Ikväll blir det mys med grillning (hamburgare) och film :) Nu ska jag gå och göra mig lite klar snart, så vi kan laga lunch om J blir klar i duschen i år :)


Som vanligt är blogg.se fuckat, så kan inte ladda upp bilder.


Kommentarer
Postat av: blondie

Ohh my GOD! soff och J kommer til knivsta, till knivsta!! haha, det ska bli roligt:D .

2008-05-16 @ 15:53:09


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0