Övningsköra

Provet gick sådär imorse, usch. Natur är inget ämne jag satsar högt på, så ett G sitter fint för mig!
Dock gick det bättre på matte nationella. Fick väl över G där, och fick jättebra på tänkegejen (aspekt). Min lärare tycker jag ska satsa VG till matte B, eftersom han ser den "potentialen" hos mig. Alltid kul att höra :)

Nu ska jag bara ta det lungt, innan jag ska laga middag. Då kommer kära bror och brorson över, sedan ska jag ut och köra lite. Det blir en familjetur till Ica Maxi. Nästa vecka ska jag ut och köra en längre sträcka, hinner inte köra mera den här veckan..

Dessutom har min bil fått sina små rostskador fixade, och jag är jätteglad över att den här vackra pärlan är min , min min :)


Hahaha hörde precis 118 800 reklamen! Dom har ny melodi, är ni med tjejor?

image713


Kommentarer
Postat av: blondie

alltid redo:D hhaa ! scouterna tänker man då påx) .

2008-05-19 @ 17:03:02
Postat av: Fiffi

hahaha xD 118 800 e bäst!

2008-05-19 @ 17:19:15


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0