Sen kväll

Ja, så sitter jag här igen. Klockan är snart 00.00, och jag borde varit i säng för över en timme sedan. Men sen har jag ju suttit och pluggat och pratar i telefonen, och vips så slog jag på tv:n. Och var började inte på kanal 5 ? Jo , ett spännande avsnitt av Criminal Minds som slutar 00.30. Jaja, får plugga i pauserna för att hålla mig vaken :)

Imorgon blir det gymma (och plugg samtidigt, ska bli kul försök) och sedan hem och plugga ännu mer eftersom jag känner att jag inte pluggat tillräckligt, och provet i natur är på torsdag. Dock ska det bli skönt, för då tror jag att alla skrifliga prov är över iallafall, och sommaren kommer kännas ett steg närmare.

Imorgon kommer en kvinna som sitter i EU parlamentet till skolan och håller en föreläsning. Ska bli kul, intressant tror jag!

Nu började det igen ;) Sov gott .

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0