Trött

Har inte skrivit på ett bra tag, men har inte haft någon lust. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om..

Men idag har jag iallafall varit på fyrisskolan på besök. Det var ju mindre kul kan man ju säga..Haha, A, C och F hus huller om buller, 2 våningar här, 2 våningar där med. Passerkort överallt, JKnamnet kanske inte får vara kvar. Nej, inga bra vibbar. Tur är ju att jag får mina sötisar med mig :) Inte för att någon gillar den här flytten, men jag ska väl vara glad att jag har mina vänner med mig iallafall :)

Efter det blev det körning. Länge idag med,  2 timmar. Blev både körning i city och motorväg med skarpa kurvor. Riktigt lyckat gick det idag, nice. Som anonym som kommenterade sa, att det är en frihet när man väl har det. Det kan jag förstå :) Just därför , CANT WAIT! :)

Imorgon är det kampen. Olika gymnasieskolor möter varandra i sporter. Jag ska gå dit, ta närvaro och sen får jag sae om jag stannar eller inte. Beror på om det är kul eller ej.

Köpte också en väska idag, som jag blev kär i. Dock är den snyggare än på kortet..
Nej nu ska jag klicka in på lite guldsmedssidor, och kolla lite ringar innan jag försöker sova. Kanske lägger ut några modeller imorgon :)

image714



Jag har fått rejäla sömnproblem den senaste veckan. Jag kan inte somna på kvällarna/nätterna. Och jag vaknar mycket, drömmer otäckt osv. Därför har jag haft mkt ont i huvudet den senaste tiden, och inte orkat gå i skolan på två dagar. Men nu ska jag försöka, även om jag knappt sover. Jag hoppas bara att det går över snart..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Snygg väska :)

2008-05-28 @ 16:25:42
URL: http://tjänapengar.blogspot.com


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0