Vardagen och svar på kommentar.

Idag har varit en riktigt soft dag i skolan, det har nästan inte känns som en riktig skoldag. Först hade vi föreläsning med parlamentaren Åsa Walllund (Visst hette hon så?) och efter det hade jag och Fiffi nationella i engelska. Guuud vad jag hatar att prata engelska högt!! Fy fan. Jaja, det är ju skönt att det är över. Efter det var det lång håltimme och drama som var chill.

Efter plugget blev det direkt till käre farbror doktor, ska gå och ta blodprov och fick även en till pollenmedicin, eftersom den jag har inte hjälper mot näsan. och dagen vore ju inte fulländan utan lite gym :) Så det blev ett härligt pass på gymmet, grymt kul.
Dock är jag så trött så jag inte vet var jag ska ta vägen, så jag kommer nog lägga mig vid 9 ikväll (Och hoppas på att jag håller det också!)




En liten update som svar på en kommentar:
Nya waynes ligger i St per gallerian, där Mc donalds låg förrut :) Man går in utifrån, snett emot burger king :)


image706

Kommentarer
Postat av: Fiffi

hon hette westlund gumman ;) tihi, spände du skinkorna ordentligt på gymmet nu då?:)

2008-05-15 @ 07:00:10


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0