Valborg.

Jag och Jonas har storstädat hans rum idag..Väldigt tråkigt på valborg^^
image21

Sen åkte vi till Marieberg och skulle köpa jeans till honom, men dom var slut där, så vi fick åka till stan istället:)
Där hittade han ett par han köpte..Och jag köpte en bok till mamma i morsdag present, och ett par shorts till mej själv:D Det är knappar på sidan, så man kan välja om dom ska vara korta eller långa! :D

Sen på kvällen, kom John och vi kollade på 300, den va riktigt bra men ganska obehaglig i vissa scener. Sen åkte vi till slottet, och kollade på majbrasa och fyrverkerier, och sen åkte vi hit igen och såg slutet på 300 :)

Nu ska vi se jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren, sen sova..Det blir sent idag alltså..som alla andra dagar:D

image23

Jonas, jag och John på bron vid slottet :)

image24

Jag älskar den klänningen :D



image25

Jag och jonas vid slottet :) Jonas i sina nya jeans, och jag i mina nya shorts :) Shortsen sitter snett ja vet, och ja ser skittjock ut jag vet :) Men ja gillar den ändå^^



Kommentarer
Postat av: maria

shit vilka fina lår/ben du har kvinna! ska vi byta? :))

2007-05-03 @ 23:34:28
Postat av: Anna

Fina shorts :) !

2007-05-06 @ 17:56:24
URL: http://annasundin.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0