Dåligt väder

Idag så jobbade Jonas lite med Anton..Så vi var på stan och fixade lite papper, och sen var vi och fikade. Jag köpte en hudkräm från Garnier på Cubus. 28 kr betalade jag, dom brukar kosta runt 70-80 kr. Så ett ganska bra kap^^ Sen åkte vi vidare till ÖB, där jag köpte lite block tills skolan börjar nu. Usch, vill inte börja skolan. Kommer ju inte få träffa Jonas på länge då igen ju :/ Jaja, men livet går ju vidare. 11 dagars längtan får man väl stå ut med.

Nu på kvällen har vi tittat på 4 avsnitt av supernatural på raken. Guud vad den serien är bra! Säsong två dessutom. Fast lite sorgligt har det varit nu ^^


Imorgon har jag och jonas varit tillsammans 1 år och 8 måndader (Eller egentligen idag eftersom klockan är efter 12, alltså är det den 16:e) . Så vi ska gå och äta någonstans och sen gå och se rush hour 3 på bio. Någon som vet om den är bra? :) 

På fredag åker vi hem till mig igen, eftersom min sötaste brorson Alex blir 3 år på lördag! <3 Naaw fasters lilla pojke har blivit stor. Eftersom jag och mamma träffat honom nästan varje dag sen han var nyfödd och varit barnvakt åt honom hur mycket som helst så har vi en jättenära relation. Min lilla solstråle. Köptre en sista grej till honom igår, några bilar..Sen har jag tre tröjor också som jag köpt tidigare, och ett bolibompa påslakanset ifrån mig och Jonas.

Nu ska jag lägga mig och mysa med min älskling



image227

image225
Garnier Soft

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0