Lördag

Idag ska vi till stan med Sofia :) <3 Vi ska hämta ut biljetterna till stockholm på tisdag och handla lite till ikväll..Vi ska ha en liten grillkväll ikväll.

Imorgon ska vi åka och storhandla, sen på kvällen vet jag inte vad vi ska göra :P Och på måndag ska jag och Jonas åka till en jätteliten mysig stad :) Gammaldags och söt :D Sigtuna :) Och på tisdag ska vi till stockholm med mamma. Så det blir fullt upp :P Ingen lugn och ro här inte :P

Jag har fått en svullnad på låret :S tycker det är jättekonstigt, men jag har väl slagit i där någon gång då. Ont gör det iallfall, kan inte ens komma åt låret.

Nu ska jag gå och göra mat, innan vi åker till stan.

image215  Sigtuna

Kommentarer
Postat av: Sooz

Haha jag tror jag har varit där, eller kanske i någon liknande stad .. det låg iaf vid en sjö tror jag .. var jätte mysigt xD

2007-08-04 @ 19:59:07


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0