shopping

Grekiskan gick bra idag faktiskt. Jag fick låna Vangelis laptop och skriva på grekiska. Det är ju lite bättre för mig än att sitta och snacka grammatik hit och dit som jag ändå inte förstår något av. Så det börjar gå bättre och bättre. Just nu sitter jag här, har packat inför badet imorgon. Efter badet kommer N och hämtar mig så ska vi övningsköra! Ska bli roligt.

Efter grekiskan träffade jag mamma, så vi gick och tittade lite. Jag fick en lång top / klänning. Röd och svart, love it! Och så köpte jag ett par urgulliga trosor och en ögonbindel. Dom ska jag få av älskling <3  Tråkigt nog kommer jag nog stinka klor på fredag, haha. Men det brukar ju vara så, lukten försvinner inte försen efter väääldigt många duschar.

Nej, nu ska jag hjälpa mamma med tvätten och sen lägga mig tror jag. Sovmorgon imorgon!

image417

image418

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0