1,5 årsdag

idag är det min och Jonas 1,5 årsdag. (får se om inlägget publiceras efter 00,00..Då blir det igår ;) ) Det är iallfall den 16 Juni som jag menade;P  Vi firade ju inte den, får göra det någon annan dag.

Gjorde ett syntest till körkortstillståndet igår också..Ser jättebra på höger öga, men mycket sämre på vänster. Men jag blev godkänd iallfall. Det är ju det som räknas.

Imorgon bitti kommer alex och niklas hem från thailand också ! :D klockan 07,00 landar dom på arlanda. Ska antagligen träffa dom imorgon kväll :)  <3

Hela dagen har jag och Sofia spenderat med att typ.. Se film, tv, sjungit igenom ALLA låtarna på båda skivorna. Det har typ tagit sammanlagt 2,5 timme ;P haha jobbigt för rösten^^   Sen på kvällen var vi ute och flummade, var på lekplatser och gick till "stenen" som ligger så fint till ^^ Där pratade vi och bara umgicks. Massa kort blev det också. Som vanligt när det är vi två ;)  <3

Guud vad trött jag är. Nu ska jag sova. Det ska tydligen regna imorgon, vore faktiskt lite skönt att vakna till att det regnar, då kan man verkligen ta det lungt ;)

image144 

Min kisse ;)

Lägger upp några andra bilder ifrån idag när jag tagit emot dom av Sofia imorgon. För nu orkar jag inte mer.. Ska sova ;D

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0