Läggdags?

Börjar bli ganska trött, även fast jag sov till 10 imorse. Kanske dags att lyssna på kroppen för en gångs skull? :P

har inte pluggat fysik som jag skulle, det blev inget av med det..Så kan det gå:D Sarah har inte heller läst, så vår klubb heter nu:

SophiaOchSarahPluggarAldrig.com   Done! ;)

Vi måste också öva på att redovisa vårt marsarbete imorgon, och så har vi provet efter. Alltid härligt med skolarbete. Not.

Jag tappade bort min Mp3 idag också:O Letade verkligen överallt, nedervåningen, övervåningen, sovrum, toa, badrum, datarum, vardagsrum, matsal, hallen. Överallt ! Hittade den inte! Trodde jag tappat den eller något, har jui bara haft den i typ 3 veckor. Hade vart jobbigt, men så hittade jag den på det självklaraste stället. Den låg i ytterfacket på min väska. Där lägger jag allt, och eftersom det är en vana så glömmer jag helt enkelt bort att ja lagt det där. Smart va?

Ne nu ska ja borsta tänderna och göra mej klar sen lägga mej, och snacka klart på msn.
(alltså i säng runt 23.00 ikväll då som vanligt)

Godnatt

image106



Världens sötaste och mest saknade brorson<3





Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0