Sen natt

Igår kom jag i säng runt ett. Usch, måste verkligen försöka lägga mig i tid. Är så otroligt trött, men det är ju inte så konstigt.

Idag var jag och Fanny på stan idag när vi hade håltimme. Frida och Cissi hade lektion. Fanny tittade på ett par assnygga stövlar, och jag köpte en PUMA väska. Den rymmer mycket mer än jag trodde, jättebra. Ska ha den när jag åker till älskling och sånt. Gympan och dansen också kanske.


Ringde en bilmekaniker idag. Om jag har tur är det bara någon liten grej under bilen som typ styr växeln, som gått sönder.  Då blir det inte dyrt alls att laga den, men är det fel på själva växellådan så kan det gå på väldigt mycket mer. Jag hoppas på det bästa.  =)

Nu ska jag fortsätta prata med älskling, sen är det desperate housewifes klockan 21 som måste ses.
Missade det förra veckan, men jag hoppas jag hänger med i alla fall.

image280                                              väskan





Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0