övningskört

I måndags var det inte CSI miami som jag skrev, utan vanliga CSI. Men det var bra det bra det med :)

Igår var jag på dans med Sofia. Skitroligt var det, så jag ska fortsätta. Vi hade styrka så jag har ont i mag och armmusklerna :P haha snacka om slappis ^^ Låten vi gör dansen till är Timbalands " The way I are".

Idag har jag övningskört, jätteroligt =) Som vanligt^^  Ska köra på söndag igen.

Imorgon ska jag på grekiskan efter skolan, känns faktiskt lite jobbigt just nu. Hinner ju inte göra någonting hemma känns det som, kommer hem typ 20,00 varje dag känns det som just nu ialflall. Måste försöka få mer tid till mig själv.

I helgen ska jag vara med Sofia ^^ Roligt värre faktiskt :D

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men skriver igen när jag har något nytt ^^ Har inget riktigt lust just nu, så ska snart sova tänkte jag.

God natt ^^
image249

Jag älskar dig

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0