Trött

Guud vad jag är trött. Haha, inte så konstigt kanske. Har ju inte varit i skolan på nästan en vecka eftersom jag blev sjuk. Jaja, dock känns det ändå skönt att vara tillbaka i vardagen igen. Jag är en person som inte klarar av att inte ha något att göra.. Jag vill ha rutiner att följa, det känns lättast. Matteprovet får jag inte göra eller, det lät som att min mattelärare inte trodde på mig när jag sa hur sjuk jag varit.. Dock tror jag inte någon får göra prov om man varit sjuk (när det gäller matte)..Men jag får ju iaf se provet och sånt, så jag vet vad jag skulle ha kunnat iallafall.

Ska ju som sagt på bio med mamma ikväll, förhandsvisningen av  "min brors flickvän". Var över till Willys och köpte varsin mineralvatten, och lite godis :) Har ju ändå håltimme, så tråkigt. .
Usch, jag är jättetäpp i näsan. Visst kan jag ta nässpray, det hjälper. Men roligt att behöva springa och snyta sig var 3e minut när man har lektioner. Nej tack.

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

jag blev så ruskigt påmind om en vän som fick sladd, voltade med bilen och omkom. så halkbanan var inte alls kul :/

2008-04-09 @ 16:08:00
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

hela halkbanan tog runt 1 & ½ timme. >

2008-04-09 @ 22:08:06
URL: http://jonnalantz.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0