Shopping

Efter lunch så gick nog skrattsjukan hos oss tjejer. Jag och Fanny höll att skratta ihjäl oss tror jag, för ingenting egentligen! Haha! Sen hängde Frida också på, och då garvade vi åt hennes skratt istället! Ja herregud. Men roligt hade vi. Vi skrattade nog non stop i säkert 15 minuter. Ojoj, träningvärk i kinderna imorgon? ;)

-Men jag har ont i bågen på öronen! Det gör ont.
- Haha, Soff har en båge.
*Dödsskratt*

Efter skolan träffade jag mamma, och vi var och shoppade lite. Köpte tre stora lyktor till fram och baksidan som man ska tända ljus i, och leggings till mig. Vi hittade också en plånbok var,  och jag köpte två par trosor, ett armband och ett diadem.  Jag köpte också en foundation och en ny mascara=) En isadora. Hoppas den är bra.
Jag ska snart hoppa in i duschen, och sen ska jag se på Criminal Minds klockan 21. Det är verkligen mitt fredagsmåste, tyvärr missade jag det förra fredagen :/

Jag orkar inte beskära korten, så  dom får vara sådär nu. =)
image584
image585
image586
image587





Kommentarer
Postat av: frida

sophia, har du köpt ditt armband på kicks? :P

2008-01-19 @ 12:50:43
Postat av: Sophia

Nope ^^ det är nästan likadant som det du hade idag, fast mitt är rött och jag köpte det på Åhlens =)

2008-01-19 @ 15:11:28
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0