Skolan

Sitter i skolan nu, har genomgång i Excel. Tråkigaste programmet. Har ingen lust med skolan alls.

I lördags var ju jag o J på bio, darjeling limitied. Inte bra alls, bara konstig. Vissa grejer var roligt, men den var mest dålig. Jag glömde nämna att jag köpte ett par ballerinaskor på rean på kapphal för hela 40 kr! Jättesöta, underbart sköna också. Billigt och bra.
Igår var jag o J på en låång promenad i det jättefina vädret. Solen sken, men tyvärr blåste det kallt. Har fått nackspärr, hoppas det släpper snart. J köpte en webcam och jag en häftapparat.
Kom hem igår till en nybäddad säng med nytt täcke och kudde, så jag sov riktigt bra inatt =).

Fick reda på att det inte är tema imorgon, så ska snacka med Mattias så jag slipper svenskan eftersom det är två  timmars hål för mig, så jag kan jobba 13-17 istället för 16-20. Slipper en kväll iaf.

Nej nu ska jag lyssna på Inger Lise.
Sitter bredvid ANNA. Nöjd ANNA? ;)

Kommentarer
Postat av: Annapanna

jag är heeeelnöjd :D

2008-01-28 @ 09:57:08
URL: http://avz.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0