Färgat håret

Kaosdag! Jag har inget mer att säga än att Örebrostad hatar mig. Haha. kan fler saker gå fel på samma dag?
*Myntet fastnar till toaletten i gallerian
*Bussen jag skulle åka med var full, fick vänta på nästa.
*När nästa buss kommer, säger chauffören att bussen inte går till Österplan fastän jag VET att man kan kliva av i närheten iaf. Dock får jag inte något namn på busshållplatsen.
Kommer på att jag glömt be J om nycklarna hem! Springer av bussen , och får till slut tag i J som får komma med nycklarna.
*Märker att nästa buss går om 25 minuter. Väntar på en annan buss, som går åt fel håll.
*Går över till andra sidan, får vänta 15 min på den åt rätt håll.



Jaja, skitsamma. Jag och J åt lunch på stan idag, kinamat! Mumsigt värre. Efter det gick han tyvärr  tillbaka till skolan. Jag gick och köpte en sladd till hans dator han tappat bort (slarver). Efter det köpte jag hårfärg, och åkte hem och färgade håret på Matilda, och hon färgade det på mig. Vi bakade också kladdkaka och chokladbollar =) 

177163-671

Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Jag vet faktiskt inte, jag har börjat få mer sammandragningar och ibland kan dem komma rätt så regelbundet och det är väl kanske ett tecken på att något är på G att ske. Hoppas att de snart är dags. Imorgon är det bara 9 dagar kvar till beräknat : )

2008-03-27 @ 19:01:08
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0