Filmkväll

Igår var en jättetrevlig kväll, vi såg när mörkret faller och tittade på melodifestivalen ;) Som vi skrek till vår ääälskling Christer, haha not.

Jag är ganska stolt, har läst ut engelska boken, skrivit klart allt som skulle vara klart till den, skrivit klart allting till svenskan också. Så jag har bara historian kvar som jag ska göra klar imorgon kväll^^ Känns skönt, så slipper jag göra så mycket i veckan och kan vara med älskling en massa istället ! =) 

Bilder från igår finns på min bilddagbok.
.
177163-657

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Jag har också sett innan mörkret faller och den är så överdriven när det handlar om heder. Ingen familj tvingar ett barn till sjävmord om det inte finns sjuk person i familjen och då handlar det inte om kultur som svenskarna har hittat på.

ska du på begravningen?

2008-03-16 @ 11:25:23
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Stina

Gillade du schlagern igår? Jag tyckte att det var ett starkt startfällt o en bra vinnare.

2008-03-16 @ 18:57:33
URL: http://girle.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0