fullt upp

Gud, igår hade vi fullt upp ! =) Haha, verkligen ingen stunds vila. När vi vaknat , så fick vi göra oss klara ganska fort. Sen åkte vi till massa marieberg med lite shopping ^^ Jag köpte en tshirt åt Alex, ett par solglasögon och en klänning. Och just det, ett par sidenkallingar till J, haha. Efter det stack vi till IKEA och massa inredningsbutiker. Vi valde fåtöljer och bord till rummet, köpte tavlor och massa ljusstakar och sånt.
När vi väl kom hem, slängde vi oss lite micropaj, sedan iväg till eyrabadet för sol och bad! Vi kom inte hem försen halv 10 på kvällen. Fullt upp =) Men jag gillade det ! =)

Nu sitter jag här, och har precis sattit upp alla tavlor. Ljusstakar och sånt fixade jag igår . Vid 4 ska jag möta J på stan och fika, han har ju skola nu..Jag har tråkigt! Haha, det var så fullt upp igår så jag blir rastlös idag. Har däremot gjort rent i köket, och startat två maskiner tvätt.

Bilder kommer om ett tag, ska bara lägga över dom =)

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0