Plugg

Helaaa dagen idag har faktiskt försökt plugga. Ja, försökt. Helt otroligt att Nk B kan vara så invecklat, eller så är det bara jag som inte är på topp. Vet faktiskt inte vilket. Har tappert försökt , men det går inte. Så nu beslutar jag mig för att gå ner, sätta på lite te och sätta mig och sammanfatta vid köksbordet istället. Jag har ju skaffat bärbar, varför inte utnyttja det liksom, haha. Jag hoppas det går bättre då.

För övrigt ska vår gamla klumpiga tv kastas ut idag, så en tripp till sopptippen kommer det bli som utgång.

Efter en onödig händelse i fredags har jag stor lust att säga upp mig.

image643

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0