Nu ska det funka igen

Nu har jag tagit bort lösenordet från bloggen. Jag kände att jag ville skriva av mig, och ansåg inte att folk som inte har med mitt liv att göra skulle läsa det. Så , så blev det med det. (Inlägget är raderat nu)

Jaja, idag har jag varit och stooorhandlat (hela bilen full) på eftermiddagen. Har också haft ett möte idag, och jag tyckte väl att det gick sådär. Är bara så otroligt arg på den personen som ställt till det såhär för mig, skulle kunna..Ja.. *****.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag plocka ner kläder till pjäsen på onsdag. Efter det ska jag plugga, sen sova antar jag. Ska försöka planera mina kvällar mer så jag slipper bli så stressad, det leder bara till massa huvudvärk och migrän (som idag)

Puss


Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: nu kan jag svara:) jag åker med nadja och hennes föräldrar :) barnen stannar hos nadjas mormor. sådär, nu vet du :)

2008-05-12 @ 22:10:36
URL: http://sepesaman.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0