Shopping

Idag har jag och J varit på stan :) Vi åt kinabuffe, helmys. Sedan gick vi på stan ett bra tag, har inte kommit hem försen nu. Jag köpte en sommarväska och en naturtvål från LUSH. Dom gör ju tvålar utan några tillsatser, helt rena och ej djurtestade. Jag tror ju att det är mkt skit i vanliga tvålar, så det kan ju vara värt att prova på den här.
Den luktar choklad och kaffe, dock kostade den 70 kr för 100 gram! haha, men jaja man får unna sig lite lyx ibland.
Jonas köpte en jättesnygg vit tröja, och så köpte vi pennor med kräm i som man målar på kroppen med ;) haha. Vi hyrde två filmer också, hot fuzz och Flood.

Nu ska jag vara lite social med min älskling här :)

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0